INFORMACJE

Sunday 21 August 2016

MOJA AKTUALNA PIELĘGNACJA TWARZY



Hej!


Jeżeli śledzicie mojego bloga już jakiś czas to mogliście zauważyć, że ten post już się kiedyś u mnie pojawił. Od tamtego czasu wiele zmieniło się w mojej pielęgnacji twarzy, dlatego postanowiłam zrobić aktualizację . Jeżeli nie widzieliście poprzedniego wpisu dotyczącego tego tematu to kliknijcie w ten link: PIELĘGNACJA TWARZY/NATALIA 










Ze względu na to, że mam cerę trądzikową i przetłuszczającą się, fajnie sprawdza się u mnie ten tonik z kolagenem firmy Souvre. Jest bardzo łagodny dla skóry, delikatnie oczyszcza, a moja skóra następnego dnia jest napięta, co jest dla mnie dużą zaletą.








Najważniejszą rzeczą w mojej codziennej pielęgnacji jest płyn micelarny, z tej samej firmy co tonik wyżej. Jestem bardzo zadowolona z jego działania. Jeżeli macie ochotę dowiedzieć się o nim czegoś więcej to zajrzyjcie do recenzji: PŁYN MICELARNY








Od niedawna używam żelu do mycia twarzy z Białego Jelenia. Świetnie mi się sprawdza, dokładnie myje skórę, ma przyjemny zapach i jest tak łagodny, jakbym po nałożeniu w ogóle nie miała go na twarzy.








Staram się regularnie i dokładnie oczyszczać twarz. Peeling wykonuję tym produktem z Soraya. Bardzo go lubię, moim zdaniem jest warty uwagi i zachęcam do wypróbowania, ale tylko dla osób z cerą mieszaną lub tłustą, on już nie jest taki delikatny ;)








Z trądzikiem muszę sobie jakoś dawać radę, dlatego stosuję krem Effaclar, który jest idealny na podskórne, bolące pryszcze oraz na przebarwienia i blizny potrądzikowe. Polecam z czystym sumieniem w niego zainwestować, gdyż do najtańszych nie należy :(









Od czasu do czasu pod oczy używam tego żelu z Oillan. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia skóry pod oczami, nawilża i lekko napina.








Ostatnią rzeczą w mojej pielęgnacji twarzy jest krem nawilżający. Tym razem pokażę wam ten z Nivea. Idealny do całego ciała, do twarzy również. Myślę, że każdy z was kiedyś używał tego produktu. Jak dla mnie super!












Uwielbiam również stosować przeróżne maseczki: nawilżające, oczyszczające, regenerujące, przeciwtrądzikowe. Nie pokażę ich w tym poście ze względu na to, że non stop używam innych, ale te które na stałe zagościły u mnie w szafce są te z Ziaji, o których możecie poczytać w tym poście: MASECZKI DO TWARZY






Dziękuję za przeczytanie tego posta do końca. Dajcie mi znać jaka jest wasza pielęgnacja twarzy!






Do zobaczenia!





No comments:

Post a Comment