INFORMACJE

Thursday 25 August 2016

HAUL BACK TO SCHOOL



Hej!


Powtarzam zeszłoroczną serię Back to School, dlatego dzisiaj przygotowałam dla was niewielki haul z przyborami, które były mi potrzebne na ten rok szkolny. Większość rzeczy zostało mi z poprzedniego roku, więc nie musiałam robić dużych zakupów. Dajcie znać, czy macie którąś z tych rzeczy lub co polecacie do posiadania w piórniku :)










W tym roku postanowiłam wymienić swój zeszyt do chemii na format A4, moim zdaniem będzie to dużo wygodniejsze ;)











Tutaj takie podstawowe rzeczy, którym przynajmniej mi zawsze brakuje, czyli zwykła papierowa teczka na dokumenty i blok techniczny.












Do szkoły są niezbędne też zeszyty, ja wybrałam takie.









Podstawa, czyli długopisy: czarne i niebieskie, a także ołówki :)








Kolejne, a zarazem ostatnie przybory na ten rok szkolny, czyli flamastry, korektor, gumka i linijka.













A na koniec chciałabym wam polecić stronę, z której możecie pobrać przepiękne plany lekcji, czyli blog mypinkplum.pl 
Jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości i kreatywności, a także talentu pani Magdy-właścicielki tego bloga ! :)
Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć jaki wzór wybrałam dla siebie ;)

Serdecznie polecam! :)
















Do zobaczenia!







No comments:

Post a Comment